Friday, February 25, 2011

~...akhirnya...~

hahahahhaa...
seronok nye aku...
mesti korg pelik an...
bukan pe...
korg xnmpk ke yang kat atas ni...
hehehe...
xde lah gempak mne heading blog aku ni...
tpi puas ati la aku buat...
byk kali try nk dapat figure tuk heading ni...
ade kecik...
ade besar...
ade terlebih panjang...
ade terlebih pendek...
mcm2 ade...
tpi kita ade otak kan...
use it wisely...
hehehe...
org ckp...
jgn cepat putus asa...
so, i've learn from that word...
and aku dapat hasil nya...
and kadang2...
latihan membawa kepada kejayaan jugak...
satu bende lagi aku belajar...
even kite xberkecimpung dlm bidang itu skali pown...
dengan ade minat and rajin buat kajian...
comform boleh buat...
aku xkan ckp kalau aku xmengalaminya sendiri...
bile nk buat tu kene ade keyakinan yang tinggi...
and berani ambik risiko...
hah, ni lagi kene kuat ade dlm diri...
tiga perkataan...
love it, confident, and risk...
hahaha...
spe2 nk blajar buat heading ni aku boleh ajar...
secare private ok...
jgn risau...
xde caj dikenekan...
ni just nak belajar basic boleh la...
lebih2 tu t korg blajar sendiri...
pandai2 la korg gode bende alah tu...
hahaha...
pape leh contact aku dekat facebook ok...
korg tau kan fb aku...
klau xtau...
korg koment je kat blog aku ni dlu...
t aku bg feedback...
ingat...!!!
ape yg kite buat...
itu yang kite belajar...
ok...cau dlu...
tatatititutu...
~...(^_^)...~

No comments: