Friday, February 25, 2011

~...yeeeeehaaaa...~


Assalamualaikum...

hehehehe....

lame xmenjenguk blog aku...

hah, minggu ni aku ade satu berita gembira...

gembira tuk aku lah...

bkn tuk korg ok...


baru2 ni aku ade g ambik test computer...

tuk lesen kereta ni la...

alhamdulillah...

lepas jugak aku...

kira terer jugak lah aku an...

baru 2 kali ambik dah lepas...

hahahahaha...


korg mesti lagi terer kan...

sekali ambik je terus lepas...

tu pow aku ambik dah dekat nak xpired dah...

klau aku ambik lambat skit jawap nye...

ulang teori la...

hoooo, xmo aku ulang teori...

naik ngantok duk dln kelas lame2...


so, ujung minggu ni aku nk g bengkel plak...

hari ahad kata nya...

xsited ade jgak ni...

berdebar ade jgk...

spe baik ati nk teman aku...

xde lah aku sengsorg je t...


by the way...

korg doa2 kan aku yerk...

moga2 cepat skit aku dpt lesen...

hehehe...

aku nk bawak mini coper aku tuh...

hahaha...

kete dah ade...

tpi lesen plak xda...

hahaha...


xpe2...

aku akan usaha sampai dapat...

sian ayah aku...

hari2 duk hantar ambik aku...

xlame klau die ade rezeki nk g haji kata nya...

dengan mak aku...


hoh, berasap lah aku nk menjage adik aku yang dua org tuh...

perangai xyah ckp la...

depan mak aku buleh die buat bulat mate kat aku...

ni kan pulak bile mak aku g haji t...

eeee...seram plak...


hahaha...

ok...tu je tuk hari ni...

t aku sambung lagi perkembangan terbaru...

tatatititutu...

adios amigos...

muah...muah...

~...(^_^)v...~


No comments: