Friday, January 7, 2011

~...Azam Tahun Baru Lah...~

assalamualaikum...

hah, sudah thun baru lah...
hehehe...tiap2 kali thun baru mesti rmai tanya sal azam kan...
azam sya.............
ha, mcm tu ler...
korg mesti nak tau azam aku an...
alah, azam ni xkan nak bg tau jugak...
cukup diri sendiri yg tau...

klau nk bg tau pown...
bg tau bile dah ujung tahun...
sbb kita dah tau benda tu kita dah cpai ke belom...
so, xde lah terkilan sgt...
ini x...belom pape dah heboh kat semua org...
hehehe...
malu t spe...klau x diri sendiri...
camner...??? spe nk jwp..???
kanssssss...(hehehe...pinjam ayat org jap)

jadi, azam thun bru nih simpan dlm ati dlu...
klau nk cerita pown kat kawan terdekat sudah...
itu klau xthan sgt...hahaha...

cerita aku thun baru ni xde la byk mne...hahahaha...
sebelom thun bru dpt la cuti...
cuti2 aku duk lepak rumah je...
nk g jln xdok pitih ( duit )...
keje aku sepanjang cuti tu...
tido, mkan, tengok tv, melepak dlm bilik...
hahaha...korg mesti ckp xleh buat menantu kan...
ala, aku mls pown bukan selalu...
klau aku rajin2 sgt kang ade yg ngambik kesempatan...
hahaha...so, sorok kan kerajinan anda...

thun baru ni jugak aku xde byk perubahan...
org yg ssh nk tengok aku je akan nmpk perubahan aku...
akan ade lah yg ckp aku ni makin berisilah, bila nk tnggi lah, mcm2 lagi lah...
hehehe...
aku harap2...thun ni gaji naik...hahaha...
itu bkn azam ok...itu pengharapan seorg pekerja kpd bos nya...
hahaha...
klau naik...pergghhh!!!! mmg aku g shopping sakan ah...
lame dah xg bershopping...
beli beg baru, baju baru, kasut baru, tudung baru...
pendek kate dari atas sampai bawah baru...
hahaha...
dah nme pown thun bru kan...
semua kene baru la...
bdk skolah boleh...
dlu zaman skolah je pkai bru mse mula2 skolah bukak...
dah keje ni...xde la nk baru...
klau nk bru beli sendiri...
dulu ayah belikan...
skarang kene beli sendiri...
hahahaha...

sentimental jap...
hahaha...
ok2, ni je cerita tuk thun baru...
t aku update agi...
hehehe...
tata...adios amigos...(^_^)v...

No comments: