Wednesday, December 8, 2010

~...lama sudah...~

huhuhu...se,se,se,seeejuuk la...
hehehehehe...
econd kuat sgt...
biase lah kulit nipis...
sensetip plak tuh...
hahaha...

korg2 ape khabar...
pakwe & makwe korg sehat...
pakwe kawe shat je...
rindu gile kat blog aku...
LAMA SUDAH xmengupdate...

ujung2 tahun ni sebok sgt2...
tpi still sempat masuk blog aku ni ha...
dan xlupe facebook aku la...
mne leh tinggal tu...

panjang nye mukadimah aku...
ok, cerita bab 'lama sudah' ni kan...
sebenar nye xde mende pown...
hahaha...

xde la...sedar xsedar dah 2 thun aku keje...
sepanjang aku kerja byk bende aku belajar...
hah, spe kate student je blajar...
org kerja pown belajar tau...
yg student tu semua budak2 lagi...
tau mintak duit ngan mak ayah jer...
die org xtau mak ayah dah naik botak fkir sal ank yg slalu mintak duit ni...
kesian la skit kat die org...

skarang aku tau...mcm mne ssh nye cari duit...
bile dah keje...bru terase duit tu sgt2 berharga...
walaupun seringgit...hahaha...
truk nye...seringgit pown berkire kan...
org xtau pape mmg die akan ckp mcm tu...
hahahhaa...

sepanjang aku keje jugak...
ade lah skit saving aku buat kan...
future is important...
and most of all aku dah bukak ASB aku...
bile ntah leh pkai...
wahahaha...bru bukak dah berangan kan...
well, xslh berangan..hahaha...
bkn duit org lain...
duit sendiri...tempoh tu je lame...
hahaha...

lagi psal lama sudah ni...
dah lame jugak aku xmenjejak kan kaki kat skolah lame aku tu...
hahaha...dah ape rupe pown xtau...
padahal, hari2 aku lalu depan skolah lame aku tu...
biase la, dah keje kan...xberkesempatan...
klau org xpuas ati...mesti die org ckp mcm ni...
'nk seribu daya, xnk seribu dalih'...
hahaha...nk buat mcm mne...mmg xde mase agi kan...

ni xlame ade reunion dak form 6 plak...
aku xg dah...
ade la reasons tertentu...
huhuhu...
die org nk ckp pe pown lantak la...
i don't care...
asl kan aku happy...
hohohoho...

sampai sni dlu story aku ok...
t aku cerita kenangan aku mse kat kem...
hah, kem pe...em, kem pe yerk...
byk kem aku g...
ho...sabar la...nanti kan kemunculan nyer...
ahak...
have a nice day...and always love u oll's...(^_^)v

No comments: