Sunday, February 27, 2011

~...hai la lesen...~

Assalamualaikum...
hehehe...
rindu lah kat korg2...
hahaha...
tpi rindu lebih lagi kat ehem2...
hahahaha...
hah, hari ni aku nk cerita sal smlm...
smlm aku attend kelas amali...
bengang + dengan lapar + bosan...
first, aku bengang sebab kelas start lambat...
aku nye lah excited...
kul 7.30 pagi dah turun dri rumah...
tunggu cikgu dtg ambik...
dah dekat 20 minit...
padahal die jugak suh turun awal...
dah le dtg lambat...
g plak ambik sorg agi bdk die...
aku duk sebelah die...
aku senyap je...
dah sampai tu...
siap daftar semua...
kene tggu plak bdk2 yg lain...
aku duk dlm kelas dri kul 8 sampai kul 9.30...
tu sesi mendaftar sja...
dah la silap plih port...
aku g duduk dekat ngan kipas...
pergh gile bapak sejuk...
sepanjang penceramah tu duk membebel kat depan...
aku buat hal sendiri...
hahaha...
die nye sleng cina tu pekat sgt...
jadi dgr mcm die ckp pelat...
aku tahan je lah gelak aku ni...
dah abis kelas kul 1...
sepatut nye aku kene blajar keta...
tpi cikgu aku punya lah sengal...
dia suh aku tggu kat tempat belajar keta tu...
3 jam aku duk melangok kat situ...
siot nye cikgu...
aku dtg nk belajar...
bukan nak melangok...
aleh2 aku tengok je la org yg sme kelas ngan aku bawak kete...
betapa sakit nye hati aku saat ni...
hanya Dia yang tau...
dah la panas terik smlm...
naik silau mate aku skali keta dak2 ni lalu...
macam perli je...
ceh...
second, lapor...
huhuhu...
mse nk turun dri rumah tu aku xsempat mkn...
sampai2 sne lagi lah xsempat nk mkn pagi...
duduk lah aku dlm kelas dlm keadaan lapar...
dlm kul 10 lebih tu die bagi rehat...
tpi aku g tandas...
lupe nk g kantin...
bile penceramah tu masuk bru aku teringat...
yang die suh g minum2 dlu ke...
hah sudah...
berkeriok la perut aku...
petang plak mmg xde mood aku nk makan...
campur ngan ngantok lagi...
3 jam duk tercokoh weh...
naik kematu punggung aku duduk kat tempat menunggu tu...
nasib baik ade tv kat situ...
leh gak aku layan tv tuh...
last2 aku balik umah cari nasi...
aku tanye mak aku...
ade nasi x...
die jwp mee kari je ade...
hah, aku buat muke berkerut seribu lah...
nak xnak...
aku hadap jugak mee kari tuh...
janji perut aku full...
pas mkan, aku duduk2 jap...
then aku masuk bilik...
hehehe...tau2 je lah klau masuk bilik...
kroh...kroh...kroh...la jwp nye...
(kepada adik2, jgn tiru aksi ini ok)
nk buat mcm mne...dah ngantok sgt...
kepale aku dah mcm nk pecah...
lastly, secare umum nye...
aku g tempat belajar kereta tu aku xdpt pape...
melain kan sal nk jaga kereta je...
bawak kete xde pown...
baik aku duk umah blajar ngan mak aku lagi bagus...
ye dak...
ok lah...
dah panjang sgt nih aku menaip...
hehehe...
lepas geram lah kate kan...
next time aku cerita plak mcm mne aku belajar bawak kereta utuk pertama kali nya...
k tata...
~...(^_^)...~

No comments: