Tuesday, December 8, 2009

AKU PERLUKAN SESEORANG KER...???

Satu lg hari yg biase bg aku...
mne xnyer...pagi g keje...ptg blik...
dan berulang2 lg...no interest lngsng...
tpi aku ader cre tuk buat hari aku 2 seronok...

2 bkn topik nyer skarang...
topic nyer...aku perlukan seseorang ker...?
aku penah t'fkir bende nih dah byk kali dah...
tpi aku ni jenis buat xtau...xfkir sgt...
ble duk sorg2...tngok enset xbunyi...tngok inbox xder msg...
sdih lak...kdang2 ati ni m'nagis sndiri...
dri luar org xkan nmpk...
sbb aku pndai gak m'nyembunyikan perasaan...


ble mcm2 org di skeliling aku ckp aku xder mslh...
snyum jer manjang...sbnr nyer die org xtau pe dlm ati nih...
t'rse gak mcm aku ni m'merlukan sesorg an...
kdang2 mcm xder pun xpe...confuse gak...
aku t'fkir smue 2 ble aku duk sorg2...
2 lah...but for me it's better i just forget about it...
xpnting pun...ader rezeki t ader lah yg dtg dlm idup ini...
huhuhu...ayat sedih lak...

korg doa2 kan lah aku nih...
biar cpt skit ketemu jodoh la kte kan...
ader gak slang indon skit...
pape pun senyum sokmo bru kiut miut mcm aku...
hahahahaha....tata

No comments: