Friday, April 23, 2010

~...It A Long Story...~

Assalamualaikum...

pe kabo dame2 nih...
hrap2 shat la blake2 yerk...
lame jugak xmsuk blog aku nih...
nsib baik xberkarat atau pun berkulat yerk...
mcm tuan die la...
xlaku2...sme mcm blog die...
duk bebel sorg2...xde org nk bce pun...
hah, klau dah cerita mmg sedap...hehehe...
mcm mkn ABC...
lme dah xmkn ABC...teringin nk mkn...
tpi xleh...

ckp sal kesihatan nih...
aku dah dua kali demam dlm bln ni...
ubat pun dah byk aku telan...
batuk xbaik2 lagi...sesak nfas dibuat nyer...
bile ntah nk baik batuk aku nih...
mne x nyer...duk teguk air sejuk...hahaha...
pastu mkn ubat...xbaik2 la kan...hahaha...

Di sbb kan aku xbrape nk sehat...
jdi keje aku pun kurang memberangsang kan ler...
nsib baik leh kejar date line...lega skit ati nih...
em...kdang2 aku terfikir jgk...mcm mls jer nk keje...
tpi nk wat mcm ner kan...klau aku xkeje t spe nk tanggung aku...
xkan sampai tua nk hrp kan mak bapak jer kan...
jadi keje la slagi xkaye...
xpun slagi xttp mte...
lain lah klau dpt kawen ngan org kaye...
yg tu kire nasib baik ler...hahaha...

Ckp sal kawen...hahahaha...
kwn2 aku ade yg dah kawen...siap ade ank satu lagi tuh...
bkn senang tu...hahahaha...
aku xtau lagi ler...calon pun xde...klau dlu tu ade la...
tpi bile tnyer die blik...die jwp kwn jer...
ermmm...kire nyer xde ah kan...xkan aku nk terhegeh2 kat org...
dah org xnk...
kite pun undur diri la kan...
bile la nk dpt pengganti nih...ntah ngan spe jdoh aku...huhuhu...
kene tggu la...hahahaha...
tggu lagi...puas dah aku duk nuggu nih...
xdtg2 pun...

ni lah pe yg ade dlm ati nih...klau xde org bce...mkne nyer xde org tau kan...hahaha...kire nyer aku ni ckp sorg2 ah...sbb xde respon...
kdang2 mcm2 aku rse...
klau aku duk sorg2...aku akn nagis, xpun aku senyum, xpun aku hanya membatu kan diri sambil telinge aku tersumbat ngan earphone...
sengal kan...klau mcm ni mesti org ingat aku gile...
lantak lah pe org nk ckp...aku xksah...asl kan aku bhgia...
org bkn tau pun aku bhgia ker x kan...

biar lah tempat ini menjadi luahan isi hati ini...
aku mungkin akan rse lega bile aku taip cerita aku kat sni...
smoga ex2 aku tu bhgia ngan idup die org skarang...
jgn t kemudian ari cri aku...kes nyer dah xde org nk kat die org...
wah, jht nyer mulut aku...hahaha...
skali skale jdi jht...xslh kan...
k lah...cerita klau xstop mesti lah mkin panjang...
so, lain kali lak aku cerita yerk...
bye2...

~...semoga kenang-kenagan, menjadi rindu-rinduan...~
(^_^)v

No comments: